امنیت وب سایت

در دنیای امروز که هر کسب و کاری در دنیای مجازی صفحه ای برای معرفی خدمات و یا کالای خود دارد , مقوله امنیت وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار است . باید در طراحی وب سایت از نقطه شروع تا پایان امنیت وب سایت اعمال شود و همچنین پس از پایان طراحی وب سایت باید امنیت وب سایت بصورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان طراحی وب سایت رصد گردد , زیرا با توجه به گسترده بودن دنیای تجارت الکترونیک و حضور اکثریت رقبا در این دنیای مجازی امکان حملات مخربانه از سوی رقبا و یا هکر ها بسیار زیاد است , بنابراین مقوله امنیت وب سایت را جدی بگیرید . ما در این مقاله با تکیه بر تجربه و دانش تیم طراحی وب سایت با تجربه به جمع آوری نکات بارز امنیت وب سایت پرداخته ایم .

نتیجه اعمال و رعایت نکات امنیت وب سایت در طراحی نه تنها از حملات مخربانه افراد به وب سایت شما جلو گیری می نماید بلکه احساس آرامش به کاربرانتان انتقال می دهد که نتیجه این امر جذب بازدید کننده و کاربر است . 

  ادامه مطلب ...

خدمات طراحی و برندینگ

برندینگ چیست ؟

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات دارد . به همین سبب انتخاب نام و نشان تجاری مناسب , هدفمندی پروسه معرفی برند و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی بر خوردار می باشد . پروسه برند سازی نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه و مطلوب فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

مراحل طراحی و برندینگ عبارتند از :

  

1) طراحی و برندینگ با مطالعه بازار هدف و ایجاد شخصیت برند شما آغاز خواهد شد

یکی از مهمترین بخش ها در طراحی برندینگ ، مطالعه دقیق بازار و شناخت ابعاد وجودی سازمان شما در آن بازار خواهد بود ، بدین معنی که پاسخ هایی مناسب ، برای سوالات زیر یافت شوند : 

مشتریان این بازار چه تفاوتی برای شما با دیگر رقبایتان قائل هستند ؟ 

محصولات و یا خدمات شما در چه زمان و یا مکان هایی با مشتریانتان ارتباط برقرار می نماید ؟ 

مواد و محتوای ایجاد و یا ساخت خدمات و محصولات شما چیست ؟

در 5 سال آینده برند خود و ابعاد سازمانی خود را چگونه تصور می نمایید ؟ 

پاسخ سوالات فوق و تجزیه و تحلیل آنها آغاز فرایند طراحی و برندینگ برای شما خواهد بود ، در این مرحله طرح ابتدایی شخصیت اصلی برند شما به تصویر خواهد آمد .

ادامه مطلب ...

طراحی سایت و پورتال

طراحی وب سایت

امروزه با توجه به وارد شدن دنیای مجازی و اینترنت به زندگی مان , داشتن یک وب سایت برای معرفی محصولات و خدمات تجارتمان به امری لازم و ضروری تبدیل گردیده است که یک تیم با تجربه می تواند با بررسی ابعاد وجودی و حیطه فعالیت سازمان شما اختصاصی ترین طراحی سایت و پورتال را در اختیار شما قرار دهد لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت از طراحی سایت و یا پورتال بدون هیچ قید و شرطی تمامی وجه پرداخت شده را عودت می دهد .

   

بهترین طراحی , کمترین هزینه

ما با در اختیار داشتن طیف وسیعی از امکانات و انعطاف پذیری بالا در طراحی سایت و یا طراحی پورتال , این قابلیت را داریم تا متناسب با بودجه مورد نظر شما حرفه ای ترین طراحی سایت و یا طراحی پورتال را در اختیارتان قرار دهیم , لازم به ذکر است پس از پایان طراحی سایت و یا طراحی پورتال خود اگر از طراحی سایت خود به هر دلیلی رضایت نداشتید , تمام وجه پرداختی به شما عودت داده خواهد شد .

 

ادامه مطلب ...

دفتر کار همراه

دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی چیست ؟

ما تمام زیر ساخت های کسب و کار شما را فراهم ساخته ایم . از این پس شما فقط به کسب کار خود بیاندیشید . یک دفتر کار همراه برای مدیریت کسب کارتان , یک وب سایت برای معرفی کسب و کارتان , یک پنل ارسال پیام تلگرام و یک پنل ارسال SMS برای تبلیغ کسب و کارتان .

خوب , فقط کافیست شروع کنید ...

 

دفتر کار همراه یا دفتر کار مجازی برای چه افرادی مناسب است ؟

مراکز مشاوره که چندین مشاور در خارج از مرکز دارند.

افرادی که در حال راه اندازی یه کسب و کا ر جدید هستند.

افرادی که دستگاه های پر دردسر فکس ، آنها را خسته کرده.

افرادی که کار دومی دارند و اصلا نمی توانند دفتر کار داشته باشند.

افرادی که کار گاه و یا کارخانه ای در منطقه ای خارج از پوشش تلفن ثابت دارند.

افرادی که خارج از دفتر کار خود هستند و تماس های زیادی را از دست می دهند.

افرادی که از لحاظ اقتصادی نمی توانند یک دفتر کار را خریداری و یا حتی اجاره نمایند.

صاحبان سایت های اینترنتی که برای پاسخ گویی به مشتریانشان نیاز به تلفن ثابت دارند.

افرادی که تا حالا با شماره همراه خود کار می کردند و مشتریانشان به آنها بی اعتماد بودند حال با دفتر کار مجازی می توانند اعتماد مشتریان را بدست آورد .

شرکت هایی که نیازمند نمایندگی در استان های دیگر هستند و توانایی مالی خرید دفتر در شهرستان را ندارند.

ادامه مطلب ...