چرا داشتن یک فروشگاه اینترنتی این روز ها لازم و ضروری می باشد ؟

آیا می دانستید با طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید شبها به هنگام خواب و حتی زمانی که به سفر هم رفته اید درآمد زایی داشته باشید ؟ این روزها وقتی مشغول گشت و گذار در اینترنت هستید، حتماً فروشگاه های اینترنتی زیادی توجه شما را به خود جلب کرده  و شاید از خودتان پرسیده باشید : آیا من هم میتوانم صاحب یک کسب و کار آنلاین شوم و به صاحبان کسب و کارهای پر درآمد و پر رونق اینترنتی بپیوندم ؟ 

ادامه مطلب ...

تونل GRE در میکروتیک

یکی از انواع تونل های پرکاربرد در میکروتیک تونل GRE می باشد. تقریبا تمام روتر ها از آن پشتیبانی میکنند از این رو روشی راحت و کار آمد برای برقراری ارتباط بین دو روتر در بستر اینترنت می باشد در این مقاله آموزش راه اندازی تونل GRE در میکروتیک بین دو روتر میکروتیک را آموزش خواهیم داد.

 

ادامه مطلب ...

تونل EoIP در میکروتیک

در این قسمت از مجموعه آموزش میکروتیک به آموزش تونل لایه دوم در میکروتیک می پردازیم . تونل EoIPبه صورت اختصاصی برای میکروتیک میباشد و در دوسر تونل حتما باید روتر میکروتیک وجود داشته باشد .

 

ادامه مطلب ...

تونلینگ در میکروتیک - تونل IP IP

تونلینگ در میکروتیک

تونلینگ یا VPN راه حل بسیار مناسبی برای اتصال دو شبکه محلی از طریق یک شبکه Wan می باشد . به طور مثال می توانید می توانید دو شعبه از یک شرکت را از طریق بستر اینترنت و یا اینترانت به هم متصل کنید.

  ادامه مطلب ...

خدمات سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

خدمات سئو

خدمات سئو چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

اگر قصد گسترش کسب و کار آنلاین خود را دارید، بدون شک تاکنون راه های مختلفی را برای افزایش فروش کالا و یا خدمات خود مطالعه و انجام نموده اید و حتماً به خوبی می دانید که یکی از مهمترینِ این راهها برای بهبود و بهتر دیده شدن کالا و خدمات ، به خدمت گرفتن دانش سئو است. در واقع وقتی از خدمات سئو سایت صحبت می کنیم، منظور به خدمت گرفتن شیوه هایی برای ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو است. 

  ادامه مطلب ...