بازاریابی محتوا محور


امروزه بازاریابی امری جهت برقراری ارتباط با مشتری با هدف کسب موفقیت در تجارت می باشد و این موضوع بر هیچ کس پوشیده نیست که موفقیت هر تجارت در گرو بازاریابی موفق آن تجارت می باشد 

  

و راهکارهایی که در اکثر موارد ملاحضه گردیده مانند تماس های تلفنی , تبلیغات محیطی , پیامک های تبلیغاتی و … به گونه ای روش هایی قدیمی و برای عموم مردم آشنا می باشد . که همین امر موجب شده است که افراد به آنها توجهی ننمایند و یا به محض مشاهده آنها به سرعت بازاریابی محتوایی از آنها عبور نمایند و حتی در برخی موارد برای فرد آزار دهنده باشد و بدنبال راهی برای فرار از این مدل بازاریابی ها باشند اما چاره ای نیست به این دلیل که راه کسب موفقیت بازاریابی محتوایی در بازاریابی ارتباط با مشتری است و ادوات این گونه ارتباطات هم موارد ذکر شده می باشد , اما در چند ماهه اخیر با بررسی های روان شناختی و میزان تاثیر گذاری بازاریابی محتوایی هر کدام از روش های تبلیغاتی , شیوه نوینی معرفی گردیده که می توان با آن تا حدودی حس ناخوشایند تکراری بودن و مزاحمت را از مخاطب و مشتری دور نمود . بازاریابی محتوایی یکی از راه های برقراری ارتباط با مشتری که این روز ها جز مباحث داغ تجمع ها و نشست ها می باشد , مبحث Content Marketing ( بازاریابی محتوا محور ) و یا ( بازاریابی محتوایی ) می باشد .


بازاریابی محتوا محور

بازاریابی محتوا محور

پس چنانچه بخواهیم یک تعریف کلی و جامع از بازاریابی محتوا محور و یا بازاریابی محتوایی داشته باشیم می توان گفت ؛ بازاریابی محتوایی در حقیقت یکی از روش های جدید و بروز دنیای بازاریابی می باشد که با هدف جلب نظر مخاطب و مشتری به محتوای تولیدی بازاریابی محتوایی توسط سازمان که هدف نامیده می شود ,  شکل گرفته است . نمونه بارزی که می توان به آن اشاره نمود , محتوایی که هم اکنون در حال مطالعه و بررسی آن هستید یکی از گونه های بازاریابی محتوا محور ( بازاریابی محتوایی ) می باشد که با هدف معرفی بازاریابی محتوایی در اختیار شما سروران قرار گرفته است و هیچ گونه قصدی از فروش بازاریابی محتوا محور محصول و یا تجارت در باور نویسنده این محتوا وجود نداشته بلکه مراجعات بعدی شما به شرط با کیفیت بودن این محتوا ممکن است منجر به دریافت بازاریابی محتوا محور خدمات از شرکت ویرا پردازش رامان گردد . پس می توان نتیجه گرفت چنانچه حس فروش محصول و یا ارائه خدمات از ذهن نویسنده محتوا دور بماند و بازاریابی محتوا محور همچنین نویسنده به خواننده احترام بگذارد و بصورت منظم و با برنامه ریزی محتوا را در اختیار خواننده و مخاطبین خود قرار دهد در واقع بازاریابی محتوایی انجام داده است و نتیجه ای که کسب می نماید قطعا وی را شگفت زده می نماید به این دلیل که مخاطب به نویسنده و یا آن وب سایت احساس دین پیدا می نماید و مشتاق است به بازاریابی محتوا محور پاس زحماتی که نویسنده کشیده است و محتوای با کیفیت در اختیار وی قرار داده است , هدیه ای به وی تقدیم نماید , که این ابراز احساس و هدیه را از بازاریابی محتوا محور طریق خرید محصولات آن مجموعه و یا دریافت خدماتی هرچند ناچیز بیان می دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید . 


بازاریابی محتوایی


بازاریابی محتوا محور ویرا پردازش رامان

تیم بازاریابی محتوایی شرکت ویرا پردازش رامان تشکیل گردیده از متخصصین و بازاریابی محتوا محور کارشناسان بازاریابی , کارشناسان تولید محتوا و کارشناسان ارشد سئو و بهینه سازی وب سایت تا بتوانند محتوایی با کیفیت برای شما عزیزان تهیه و تولید نمایند و در پایان هر تولید , بازاریابی محتوا محور محتوای تولیدی توسط کارشناسان ارشد هر گروه به لحاظ محتوایی , جذب مشتری و همچنین رعایت اصول سئو و بهینه سازی بازاریابی محتوا محور مورد بررسی و ویرایش نهایی قرار می گیرد و محتوایی درخور و هدفمند تولید و ارائه می گردد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.