طراحی پورتال خبری


شاید شما هم تا به حال به فکر طراحی یک پورتال خبری افتاده باشید، در حال حاضر خبر به یک محصول تاثیرگذار و هدایت کننده افکار عمومی مبدل شده است و بسیاری از کشور ها و احزاب از آن جهت پیشروی اهداف خود استفاده می کنند با همه گیر شدن اینترنت پورتال های خبری به قوی ترین رسانه خبری دنیا تبدیل شده اند که بدون قید زمان و مکان می توان اخبار روز را از طریق آن به دست خوانندگان رساند .

البته با وجود مشتری همیشگی خبر ، هدف خیلی از افراد از طراحی پورتال خبری هدایت افکار نیست و بلکه تبلیغات و درآمد زایی ، آن ها را به سمت طراحی پورتال خبری می کشاند . با نگاهی به سایت Alexa خواهید دید که از ۵۰ سایت پربازدید در ایران حداقل یک پنجم آن ها پورتال های خبری هستند . و قیمت چند ده میلیونی تبلیغات در این سایت ها عامل محرکی برای طراحی پورتال های خبری جدید می باشد .

در حال حاضر با وجود پورتال های خبری گوناگون کمی رقابت برای جذب بازدیدکنندگان سخت است ولی همیشه جایی برای یک پورتال خبری خوب وجود دارد . همین امر باعث می شود که افراد در طراحی پورتال خبری و طراحی سایت خبری خود وسواس زیادی به خرج بدهند . تا بتوانند جایگاهی مناسب برای خود دست و پا کنند .

طراحی پورتال خبری

طراحی پورتال خبری در ویراپردازش رامان

مهم ترین اصل برای یک پورتال خبری به روز بودن آن است تیم طراحی پورتال خبری ویرا پردازش رامان پورتالی کارآمد طراحی کرده اند . که فرآیند درج خبر ، ویراستاری خبر و انواع ممیزی های مدیریتی را به راحتی مدیریت می کند و پورتال شما به خودی خود چندین نویسنده و ویراستار را کنترل می کند تا پورتال خبری شما همیشه به روز باشد.

طراحی پورتال خبری در شرکت ویرا پردازش رامان با استفاده از به روز ترین و کارآمد ترین تکنولوژی ها انجام می شود در این راستا پورتال خبری ویرا پردازش رامان در مقابل سرقت اطلاعات توسط ربات ها کاملا محافظت شده و می باشد.

همانطور که می دانید بیشترین بازدیدکنندگان پورتال های خبری از طریق موتور های جستجو به سمت پورتال شما هدایت می شود از این رو طراحی پورتال خبری ما به گونه ای انجام شده است که کاملا بهینه برای موتور های جستجو باشد .

شرکت ویرا پردازش رامان بعد از طراحی پورتال خبری و تحویل آن به شما باز هم همراه شما خواهد بود و می تواند در زمینه بهینه سازی بیشتر جهت موتور های جستجو و پشتیبانی پورتال خبری شما را یاری کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.